johnlemaire.reismee.nl

Het binnenland in!

Hoi allemaal!!

Dinsdagavond zijn we naar Kuta geweest, het Benidorm van Bali. Dit ligt ongeveer 20 km van ons hotel af, dus met een taxi gegaan voor circa 8 euro. Jan dacht terug ook voor dat bedrag te gaan. Hij had dus (dacht hij) voor dat bedrag aan roepias in handen en liet dat dat aan een taxidriver zien. Elke keer nee nee, we gaan bankroet etc. Jan werd steeds kwader, zo van.. hoe kan dat nou!! Totdat een oplettende chauffeur hem er attent op maakte dat hij geen 8 euro maar tachtig cent in zijn handen had! Al diebiljetten lijken erg op elkaar en je vertelt je zo met al die nullen. Mooi om Jan dus af te zien gaan met zijn telfouten ha ha!

Woensdag zijn we dus naar het apenwoud geweest, en naar een zeetempel. In het apenwoud zijn we gelukkig niet gehouden, maar het leek wel allemaal familie van ons. Er zitten daar circa 500 apen en ze zijn natuurlijk allemaal zo brutaal als wat, van groot tot klein. Ze sprongen in je nek, hingen aan je sarongs, en Chris werd toch lekker gevlooid op zijn armen. Dit kwam waarschijnlijk doordat hij ook al met een vliegende hond in zijn armen had gestaan. Een hele leuke ervaring om je familie in den vreemde na zoveel jaren weer te zien.

Daarna zijn we doorgereisd naar de zeetempel Tanah Lot om de zonsondergang mee te maken. Maar........... het was een beetje bewolkt, dus dit ging niet helemaal. Maar er waren prachtige foto's te maken, dus die gaan jullie nog zien. S'avonds hebben we in Benoa van een echte Indonesian rijsttafel genoten. Hij werd opgediend met zang dans en muziek, hartstikke leuk! Heerlijk zo hebben we hem in holland nog niet gehad.

We gaan nu stiekum al een beetje aan de terugreis denken, maar we zijn nog niet in Holland hoor!

Groeten!!

Erwin

Ziet er weer goed uit. Banken hebben het huis inmiddels verlaten. Niet naar kringloop maar buurman Gerrit de buurman. Vandaag de boel ophalen dus er staan mooinieuwe banken in huis. Ga nog maar ff genieten en dan spreken we elkander zaterdag! Gr.

jessica, bjorn en tim

weer mooie verhalen, jullie komen trouwens met heel mooi weer terug naar huis toe. Zijn heel erg benieuwd naar alle foto's en nog meer verhalen!
tim zal heel blij zijn dat jullie weer thuis zijn xxx enneh... tot zaterdag!!