johnlemaire.reismee.nl

Bali

Hallo iedereen, we zijn der weer!

We hebben nu de laatste week op Bali en dit is ook erg genieten hoor. We wilden er een luier weekje van maken, maar dat is nog niet helemaal gelukt. Maandag hadden we toch weer de kriebels en hebben een driver gezocht. Dat lukte en we zijn de hele dag over het eiland aan het crossen geweest. We hebben die dag een voorstelling bezocht van de traditionele Bali dans. Ook zijn we in het kunstenaarsdorpje Ubud terecht gekomen met een hartstikke leuke markt. S'avonds rond een uur of 7 zouden we terug zijn, maar dat lukte niet. Want onderweg kregen we een kapotte auto, de koeling etc kapot. Op zijn Indonesich gemaakt, dus half half, en toch naar het hotel gekacheld ha ha. Weer een dag vol avontuur. A.s. woensdag is de bedoeling dat we een apenwoud gaan bezoeken en naar een zeetempel gaan om de zonsondergang mee te maken. Al met al toch nog genoeg te doen. maar.... het luieren voert toch de boventoon deze week hoor!

Groeten maar weer van ons allemaal!

Robin en Jolanda

Jan kijk uit in het apenwoud dat ze je niet kwijt raken of de verkeerde mee terug nemen. Hiu, hi. Lekker luieren is ook wel eens lekker. Geniet van de zonondergang, want de zon is snel weg.
Groetjes van uit een zonnig en warm SpikeCity.

Henk & Anja

Geniet er maar lekker van! En Jan.....kijk uit met het slingeren door het woud he? Tussen al die apkes!;-)